Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jawade, gij maakt af wat ik doe in enkele maanden.....
Ziet er inderdaad mooi uit, de microbe is gepakt, laat ze nu maar groeien, werk af die zolder zodat ge kunt beginnen met bouwen, allez modellen he...
Bedankt voor jullie lovende woorden makkers , doet deugd om na zo'n lange bouwstilte te horen dat het toch nog een beetje in de vingers zit
@Thorstein: De rotsen zijn volledig met olieverf geschilderd, maar op het moment van de foto's was de verf nog vers... Zal binnen enkele dagen nog de eindfoto's maken.
@Swaken: Ben momenteel in ziekte verlof (last met de schouder), dus heb ik wel lange (late!) uurtjes aan één stuk kunnen bouwen (soms tot ergernis van mijn vrouwtje )
@Scalemarc: Mijn vader zei altijd "een goeie coureur kan ook winnen met een oude fiets"...
Intussen heb ik al ondervonden dat met oude of gerecycleerde modellen ook prijzen kunnen gewonnen worden Het hoeft dus niet altijd duur te zijn...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.