Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hartelijk dank Fred en welkom in de werkplaats.Succes Droop.
Weet dat ik mee kijk maar zelden reageer omdat militair spul niet mijn ding is.
Maar dit is weer wel een project om stilletjes te volgen hoor!
Fred
Ik zou het echt niet weten Ron want ik heb nog niet alle onderdelen stuk voor stuk bekeken. Maar wat er niet bij is, zal ik moeten scratchen (net zoals ik bij de 1/6 Stuart gedaan hebYahoo het startschot is gegeven voor deze rakker.
Meteen een vraagje, zit er er ook antislip plaat bij voor de spatborden want ze zijn nu glad zie ik op de foto`s?
Ron
En dan heb je nog de kettingzaag, de montagekraan en de vorklift nog niet gezien.Selderken zei:Het stalen chassis ziet er heel mooi uit Droop, ik had nooit gedacht dat er bij modelbouw een rivet-tang aan te pas kwam
Albums zullen er van deze strips wel nooit gemaakt worden, vrees ik.doomwad zei:Hoi Droop,ik vind dat een zeer goed idee om je bouw naar strip om te zetten,moesten er alums worden van gemaakt.
Geduld mein Freund...geduld...Famo zei:hetzelfde geldt voor de achterste spatborden é Droop....... .......
GUnit zei:Jawwadde, dat is weer eentje om op de voet te volgen, knap Droop, en je hebt weer hulp ook, alleen zijn het nu geen GI's !
DJs zei:Jawadde dat gaat hier lekker vooruit, dat heb je natuurlijk als je er met 3 kunt aan werken.
Ja mannen, wat doe je er aan?Danny_Jeurissen zei:Mooie updat en ik zie dat je dat je interim's ook weer van de dienst zijn...
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren eer iemand dit zou gezien hebben.tom zei:droop al heb je de mannen nodig voor al het kleinere werk ,best dat je mee helpt Want ....... zijn wel stevige grote staal platen ......en zo te zien
zouden ze het rap moeten opgeven als ik zie dat Dobby al nu met zijn beiden voeten paraplu liggen ai ai ai d moet veel pijn doen