En terwijl ge in de tuin zult werken zal ik je iets geven om aan te denken.
De vasthechtingspunten en veren van de achterste fenders en spatborden. Nu heb je wel verschillende types , die met inkepingen zoals jou model en die zonder inkepingen.
Wanneer je met inkepingen zit, zitten de vasthechtingstap en beugel " IN" de inkepingen en helaas (voor jou) niet erin én eruit

Zit je zonder inkepingen dan zijn het 2 tappen die op de zijkant staan. Dat type zie je niet veel ,waarschijnlijk omdat alles te vlug afgereden werd op het terrein.
Je het ook soms modellen zonder veren en vasthechtingspunten
Hier 2 voorbeelden 1 van een pagdpanzer IV en van een panzer IV
Bron : Primeportal , picture by Dimitry Kiyatkin
Bron : Primeportal , picture by Jan Peters
Als je wil kan je ook eens gaan zien naar mijn Jagdpanzer IV hier ergens op het forum. Ik heb ook die vasthechtingspunten en de PE moeten aanpassen want het was ook verkeerd.
Nu niet dat ik wil lastig doen ,maar ik zou niet kunnen verdragen dat iedereen die naar je model staat te kijken met de vinger zou staan wijzen naar die veren en vasthechtingen........
Nu zullen je kogelpenveren wel te kort worden. Ge neemt een ijzeren staafje en een ijzerdraad. De draad wikkel je rond het staafje met gelijkmatig tussenruimtes of je wikkelingen mooi doen aansluiten tegen elkaar. Zo ga je door tot je de gewenste lengte hebt. Dan schuif je het gedraaid geheel van je staaf en je hebt een veer. Wel op de uiteinden nog een stukje voorzien om een haakje te kunnen aanplooien.
And last but not least : Zijt ge zeker dat er aan de voorste spatborden veren komen ? Ik niet ....... (maar ik kan verkeerd zijn)
Veel tuiniergenot !