Hoofdsponsor

1/16 Sd.Kfz. 184 Elephant [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Thnx mannen.

Silenoz dat is een klein hakbijltje hoor :laugh: het beestje is nu zonder loop 48 cm lang.

Machtig project Ron, en héél goed bezig ! Goede verbeteringen ook, knap uitgevoerd.

Thnx mannen.

Silenoz dat is een klein hakbijltje hoor :laugh: het beestje is nu zonder loop 48 cm lang.

Ron 48 cm....lang......:wacko:.....daar kun je al bijna een kettingzaag voor gebruiken...:laugh:.......neen hoor....vind boeiend om te volgen.....:)

Bedankt mannen doe me goed :-)

We gaan lekker rustig door met deze rakker en binnenkort de laatste meter zimmerit aanbrengen :-)

Manman, die zimmerit zal op den duur een gewoonte worden, erop, eraf, erop,... :D ;)
Scherp oog van je dat je gezien hebt dat de bouten niet juist waren, zoiets doet toch altijd afbreuk aan een model, zeker als je het te laat merkt...
Prachtig werk verder, dit wordt een mammoet in plaats van een olifant :O

Echt een olifant, Ron. :D Jammer van de onvolkomenheden van de kit, maar dat maakt het ook weer een uitdaging op zich. De verbeteringen zien er toppie uit in ieder geval. Suc6 met de laatste meter Zimmerit, laten zitten nu hé. ;) Volgens mij ziet het er nu realistisch uit.

Inderdaad Swa soms kom je weleens wat uitdagingen tegen en deze kon ik niet laten zitten omdat ze teveel opvielen, maar als het goed is blijf de zimmerit er nu wel opzitten LOL

Pffff zimmeritt werk is gedaan, alleen nog wat schoonmaken hier en daar en dan kunnen we weer gaan bouwen :-)

DSC_9074.jpg

DSC_9075.jpg

DSC_9077.jpg

Bedankt mannen

Michel inderdaad is een aardige jongen en een beetje onderschat hoe groot hij eigenlijk zal zijn toen ik hem kocht :-)

De volgende weer met zimmerit, Ron? :D:D Maar het geduld heeft je en de kit zeker beloond, het ziet er goed uit! Vooral rond de klinkbouten breekt het oppervlak mooi.

Swa dit is eens maar nooit meer iets met zimmerit doen :-), maar wel gelukkig dat ik de knoop in het begin heb doorgehakt om zimmerit aan te brengen.

G. Thnx en we doen ons best.

Mooie zimmerit, Ron !

Originele benadering, hoe je die klinknagels omgebouwd hebt tot rozetten. Misschien niet echt authentiek, maar wel zeer origineel !

Op naar de schilderwerken.

Groeten Rik

Rik, denk dat de rozetten zo wel werden toegepast. Heb namelijk foto's gezien van deze manier van Zimmerit en Elephants waarbij deze gewoon recht is door gezet. Dus kan volgens mij beide.

Terug
Bovenaan