Dit is wat er de voorbije weken al bij elkaar werd gebouwd:
Het frame met interieur. Heel wat snijwerk... Volgende keer misschien toch eens opteren om er de laser-cut onderdelen bij te halen.
Pasvorm van het interieur is niet 100%. Maar daar zal op het einde niet echt veel van te merken zijn, denk ik. Niks van aantrekken...
Nadien het volledige frame bekleden:
Hier en daar toch wat moeten rekken en trekken om het aanvaardbaar te houden. Er zijn 2 hoeken waar de pasvorm net iets te veel te wensen overlaat. Of het frame net niet secuur genoeg gesneden/geplakt. Wie zal het zeggen? Enfin, ik ga voorlopig niet te veel inzoomen op die hoeken en doe gewoon verder.
Al de eerste aanzet voor de vering en ophanging:
De volgende onderdelen van de ophanging en vering steken te veel uit. Daar ga ik voorlopig even mee wachten anders is er te veel risico op schade. Eerst ga ik de wielkassen assembleren en toevoegen. En dat is waar ik momenteel mee bezig ben. Foto's volgen binnenkort.
mooie vooruitgang alvast, en uit ervaring van vorige projecten kan ik me herineren dat de fouten die jij opmerkt en beschrijft door mij en nog anderen niet eens te zien zijn PRACHTIG WERK voor ons is dit weer gewoon genieten van je snij, plooi en rol kunsten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.