Dit is een nette build en al zeker als het pas je derde is. Mijn derde build is allang gerenoveerd, zo slecht was hij
Gewoon rustig op dit elan verder bouwen en dan komt alles goed, je zal zien dat je builds elke keer weer beter worden.
Als ik je een tip mag geven over die Fiesta die je wil gaan bouwen: Alle decals die beschikbaar zijn van Ken Block zijn gemaakt door het merk Colorado.
Dit is een merk die voornamelijk decals maakt voor 1/43 modellen.
Al hun 1/24 decals zijn dan ook meestal de kleinere decals die ze uitvergroot hebben en dus niet altijd even goed passen.
Ikzelf heb er ooit mee te maken gehad (nu ik er over nadenk, dat was mijn derde build haha) en ze waren echt erbarmelijk qua pasvorm.
Er is zeker wat van te maken maar dan heb je al flink wat decal ervaring nodig. En enkele liters sol want zijn auto's zijn meestal wraps.
Mijn advies is dus, om eerst enkele andere modellen te maken waarop je kan oefenen met decals alvorens je een Block versie maakt.
Niet dat je niet mag natuurlijk, ik kan je daarin niet tegenhouden maar zou niet willen dat je halverwege het decallen plots geen zin meer hebt en zo de zin in de hobby gaat verliezen.
Je bent in ieder geval goed bezig en ik ben er zeker van dat het alleen maar beter gaat worden. ;-)