Hoofdsponsor

1/35 Sherman III mid production [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfs in vredestijd, zoals de omschakeling van Britse kleuren heel lang duurde. Ook de witte ster is gebleven tot en met Korea.

Prachtig werk tot zover Martin,de stofeffecten zijn subtiel maar je kan nog alle kanten uit als je dat wil. Het lederen stootkussen op het turret luik werkt mooi in op de rest van de kleuren.

Beste mannen.

Na deze langer dan een jaar in de kast gehad te hebben heb ik hem toch weer opgepakt en gewoon mee verder gegaan.
Ik was niet tevreden over de basis laag. Niet geheel dekkend op de koepel en ik had wat bij moeten werken op de zijkanten. Maargoed de basis was wel oke en herschilderen zal waarschijnlijk niets opleveren.

Dus toch maar met mijn originele idee verder gegaan.
Verder verweren met olie verf en veel bepakking erop.
Daarnaast figuren gevonden en ook geschilderd. De figuren zijn van hobbyfan en de bepakking resicast
Alles is geschilderd met vallejo en verweerd met olie verf.

Helaas heb ik weer geen tussen fotos gemaakt maar bij deze het resultaat zoals hij nu er voor staat.

IMG_9517.JPG

IMG_95151.JPG

IMG_95181.JPG

IMG_95131.JPG

IMG_9507.JPG

IMG_9506.JPG

IMG_95121.JPG

IMG_9510.JPG

IMG_9508.JPG

Martin

Dit ziet er toch zeer geslaagd uit hoor, mooi werk!
Die gele markering, is die handgeschilderd?

Inderdaad een prachtig geslaagde Sherman, proficiat.
Zeer mooie figuren ook met heel realistische gezichten maar denk niet dat de chauffeur zijn mok zal laten buiten staan als hij op pad is.

Mooi werkje, ik vind ook de figuren geslaagd en dat is al vaker eens een knelpunt. Zeker niet te onderschatten ook die stowage en zo, heel mooi.

Prachtig eindresultaat,mooi gedetailleerd en idd mooi geschilderde gezichten..!!

Grtz yves,

Mijn complimenten voor deze panzer de gele markeringen vooraan zijn een zeer mooie toevoeging als ook de bagage voor en achteraan maken het geheel af,en de figuren tja deze zijn schitterend geschilderd.
Had nog alleen graag tekenen gekomen welke soort touw die je gebruikt om de bagage vast te zetten en welke dikte deze heeft...

Hey,

Volmondig eens met de rest van hierboeven :)
Knappe uitvoering.
Moet zeggen dat de kopjes er gewoon subliem uitzien, prachtig geschilderd. ;)

Zowel de Sherman als de figuren, in een woord schitterend!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor alle reacties. Uiteindelijk ben ik erg blij met het resultaat.

@ Danny, de touwen zijn gewoon dunne beige kleurige gare die ik met olie verf heb bijgewerkt.

De commandant is ook klaar, misschien zijn tenue nog wat meer highlighs geven.

IMG_9526.JPG

touwen achterop
IMG_9528.JPG

En wat notitie blokjes en potloden :)
IMG_95301.JPG

Groet Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan