Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Visjemar, je doet het prachtig tot leven komen, maar vergeet je de achterzijde van de turret niet? Deze was tijdens het gebruik van de "crab" telkens met de loop naar achter geplaatst....
Mooi Martin, de variatie in verwering ziet er netjes uit, veel kleur waardoor het groene van de tank meer tot leven komt, modder is zeker geslaagd en het model is zeker geslaagd.
@ Beyond, bedankt voor je tip, ik ben ondertussen verder met de rest van de verwering en de achterkant van de koepel krijgt meer aandacht dan de voorkant wat stof betreft
@ Lighting, ik leg een basis met "Mud in a Pot" van reality in scale, dat is een mix van zand met een mooie structuur met een bruine kleur. Dit geeft een mooie structuur voor de modder. Als dit nog nat is gooi ik er MIG pigmenten op die gelijk goed vast komen te zitten op de MUD. Ik werk hierbij van donker naar lichte pigmenten.
@ D-Day, een uurtje per modder kant, dus het valt mee
@ Ratticus, ik zit dan in engeland op Euromilitair (22 sept toch)
Nu is dit verhaal alweer bijna ten einde.
Ik ben mijn ideeen voor een diorama/setting nog verder aan het uitwerken maar hierbij toch wat extra fotos. (de vlek links achter is weggehaald)
@ Famo
Die uitsteeksels zijn lampen en zijn bedoelt om voertuigen achter deze crab te helpen met navigeren.
Omdat er diepte verschil tussen de bovenste en onderste lamp zullen deze alleen recht boven elkaar staan als je er recht achter rijd. Als je er niet recht achter rijd zul je de lampen niet recht boven elkaar staan.
Dit is best handig aangezien de CRAB slechts een klein mijnen vrij spoor achter laat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.