Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum Groepsbouw"She's the fastest hunk of junk in the galaxy". [DONE]
Alvast een paar foto's:
Boven en onderdelen van de romp,dit is dik plastic en voelt stevig aan.
Bouwbeschrijving.
Een hele berg plastic
En als laatste even de romp van de MPC kit links en de FM.kit rechts.De MPC kit is duidelijk groter.
Stickervel,welke ik misschien niet ga gebruiken.
Ik denk eraan om dit kleurenschema toe te passen.
Dus denk wel dat je ze dan zal parallel plaatsen,dan moet je wel maken dat je voeding genoeg stroomsterkte heeft. Normaal heb je een verbruik per led van 20 mA. Maar ik heb al gezien dat het lager is in werkelijkheid.
@ Fred:Ik heb ze idd.allebei alleen de MPC kit ga ik wegdoen.De romp is ongeveer 32 cm breed en 44 cm lang.
@Rik:Ik heb een voeding die is instelbaar van 1.5 tot 12 volt waarbij de 12 volt stand 1000 mA levert ik denk dat dit wel genoeg zal zijn.
@Bubblegum:Er zitten 900 onderdelen in en 11 figuurtjes.
Ik heb vandaag alle sprues en de rompen in de primer gespoten.De binnenkant heb ik zwart gespoten.
Buitenkant grijs.
Binnenkant zwart,het lijkt of het niet egaal is gespoten maar dat komt door de nog natte plekken.
Een kleine update.Ik heb gisteren bericht gehad dat mijn detail setje is verstuurd dus ik hoop dat ik deze snel binnenkrijg zodat ik kan starten.
Ben wel alvast aan de ledjes begonnen.
Een deel van de ledjes waar ik de weerstandjes aan heb gesoldeerd.Het verdient niet de schoonheidsprijs maar je ziet er toch niks meer van.
Dit zijn blauwe ledjes waar de weerstsandjes al opzitten,deze gebruik ik voor de motorverlichting.
Lichtschema,de gele en rode stipjes geven aan waar de ledjes komen.De volgende stap is om deze punten op de kit uit te tekenen.
Ik heb vandaag even gekeken hoe ik de achterkant kan verlichten.
Dit is de tekening.
Deze blokjes zijn de aandrijving.
Hier heb ik er gaatjes in geboord.
En met een blauw ledje erachter.
De blokjes zijn ook als aftermarket setje te koop ze zijn dan van doorzichtig plastic,alleen kosten ze dan ongeveer € 30.- en dat vind ik iets te gortig voor een paar stukjes plastic.
Even verder aan het stoeien geweest met dit onderdeel.Ik heb de achterkant eruit gehaald en er een stukje doorzichtig plastic ingezet.
Open deel nog zonder plastic.
Volgens de tekening gaan er 13 stukjes in alleen kom ik dan iets tekort,gelukkig zitten er een paar blokjes meer in dus een blokje op maat gemaakt om alles passend te maken.
Een is er opengeboord de rest moet nog.
Dank je,ik zit er nog aan te denken om de blokjes transparant te gaan gieten alleen kost dit ook weer een euri of 45 voor materiaal.Ik vind dit een beetje te prijzig voor een paar blokjes."gaat er nog maar even een nachtje over nadenken"
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.