Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan ik je alleen maar gelijken geven Camero maar eerlijk ik had het gewoon te laat gezien ik moet wel leren om daar meer aandacht aan te geven maar ik had het al gelijmt en dan was het zo goed al onbegonnen werk om het nog goed te krijgen zonder te rest te verprutsen dus heb ik het maar zo gelaten
nu kan ik aan de base beginnen juist nog wat op zoek werk hoe ik juist met het modder pigment en die pigment glaze moet werken en we kunnen er aan beginnen
Ik sluit me aan bij Swa en Filip, Nico. Knap schilderwerk ook bij het laatste figuurtje.
Mooi geheel geworden. Ben nu wel benieuwd naar je grondwerkje...
Doe jullie maar gezellig door he mannen,wij kijken wel ,ik zou der al een verhaal kunnen van maken zeg, prima
Ik ga nu special kijken hier in Leopoldsburg bij een vriend ,wargammers! ik heb al genoeg bij het bekijken van zoveel mooi geschilderde figuren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.