Heb tot hiertoe weinig gereageerd omdat ik niet goed wist hoe of wat dit zou worden.
Ik besef ten volle dat dit wargaming en fantasie is maar volgens mij kun je deze toch nog wat opwaarderen en zo net iets beter overkomen dan bij een gewone bouw.
1: de stenen boog zou volgens mij kunnen genieten van een meer uitgesproken wash tussen de stenen.
2: de bol met aanhangsel herken ik nu als waarschijnlijk een brandende bol die gelanceerd wordt vanaf de furnace.
Momenteel is de vlammende staart geschilderd in simpel roodbruin maar je zou die veel meer kunnen doen uitkomen indien je echt de kleuren van vlammen zou nabootsen. Wit tot felgeel juist achter de bol, oranje/rode vlammen op de uitstekende punten, rood/diepbruin tot donkergrijs/zwart bij het einde van de staart om het rookeffect weer te geven.
3: meer donkere wash in het hout om de nerven weer te geven zowel bij de katapult als op de wielen.
Is maar een tip natuurlijk en meer bedoeld om een dergelijk bouwwerk beter te doen uitkomen dan dit te gebruiken bij wargaming waar het minder op details op aan komt. (en hier wil ik niemand met voor het hoofd stoten!)