Na 4,5 maand weer eens een uitgebreid verslag van mij met positief nieuws.
De afgelopen maanden heb ik flink gerevalideerd, Ergo- en fysio therapie en logopedie.
Na mij herseninfarct was ik buiten gedeeltelijk verlamd ook erg moe.
Ik ben tijdens de revalidatie veel gaan wandelen, de tweede week kon ik al 800 meter lopen voordat ik bekaf was.
Iedere dag ging ik wandelen en dat doe ik nu nog steeds. Iedere dag wandel ik minimaal 6 km maar soms ook 8 km.
Ondertussen is mijn revalidatie gestopt, ik kan mijn hand en arm "functioneel" gebruiken.
De kracht, snelheid en vooral het automatisch gebruiken zonder na te denken kan nog 1 tot 1,5 jaar duren.
Na 3 maanden mocht ik ook weer officieel auto rijden.
Afgelopen week ben ik weer voorzichtig wat gaan werken, 3 dagen van 2 uurtjes ben ik op mijn werk maar wel met beperkingen.
Ze houden me scherp in de gaten en er ligt geen druk op mij, ook collega's mogen geen druk op mij leggen.
Ik heb nog last van mijn hoofd als er teveel prikkels binnen komen, dat is erg vermoeiend.
Maar eerlijk....als de twee uurtjes voorbij zijn ben ik blij dat ik weer naar huis mag. De komende maanden ga ik steeds wat meer werken.
Tot ik 4 dagen kan werken, want met HR heb ik afgesproken dat ik een dag minder ga werken.
Nog meer goed nieuws, ik ben ook weer met papier aan het bouwen en daar haal ik veel energie uit.
Ik ben al een heel eind met deze beer en heb zelfs alweer een eenvoudig schip gebouwd!
Achter een PC zitten en schrijven gaat nog niet helemaal van eigens en terwijl ik dit typ werk ik ook aan de beer, om en om.
Ook het lezen van topics gaat nog lastig maar ik probeer hier en daar weer wat te reageren.
Komende week ga ik proberen het verslag van deze beer af te maken met de nodige foto's.
Ook zal ik een topic maken van de ijsbreker Stephan Jantzen die ik ondertussen gebouwd heb.
Verder heb ik een besluit genomen voor wat betreft mijn volgende project, ik ga de Jahre Viking helemaal opnieuw bouwen.
Dit schip heb ik in 2017 al eens gestart zie:
Jahre Viking
Ik ga deze dus niet verder afwerken maar helemaal opnieuw beginnen maar dan met 7 jaar meer ervaring
Een topic wordt ook eerdaags aangemaakt hiervoor.
Fred