Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vermoed dat je het nu over de Traction Avant hebt toch ? Terwijl ik mij steeds afvraag wat er met het Fusion 360 project Delage (of zo men wil "Safad") tegenwoordig nog gebeurt.Dat hemeltje is zoveel werk… maar ik ben al ver!
Als je resin prints nodig hebt moet je het maar laten weten hé Roy, je hebt het digitaal materiaal, ik kan ze wel voor je printen indien nodig.Ja die Citroën. De Delage staat daarna op de planning maar als ik het ineens in mijn bol krijg om te gaan tekenen, ga ik daar mee verder.
Dank je @Roy vd M. voor de vele urehern die je hebt vrijgemaakt om dit forum te helpen maken tot wat het is vandaag. De 'revamp' en structurering die je hebt doorgevoerd was nodig en in mijn ogen een groot succes. Alle begrip dat dit een eindige taak is, en hopelijk kan je nu meer tijd doorbrengen met de hobby zelf. Benieuwd naar je komende updates die steeds een plezier zijn om te lezen.Dag allemaal,
Na afloop van de komende forummeeting (18 mei) zal ik mijn taak als administrator neerleggen. Mijn oorspronkelijke taak toen ik admin werd, was herstructurering van het forum. Jullie herinneren je het nog wel... van een laaaaange forumindex met vele tientallen categoriën, iets overzichtelijks proberen te maken. Die herstructurering zit er al een tijdje op. Jelle (Camaro69) had me daarna verzocht nog een tijdje als admin mee te draaien. Dit heb ik langer gedaan dan ik van plan was, maar met liefde. Uiteindelijk staat de structuur nu en draait het forum op die structuur prima zoals het draait.
Ik heb het als eer ervaren mee te mogen helpen aan het opwaarderen van het forum. Hopelijk krijg ik binnenkort weer 's wat tijd om te bouwen, dat wordt dan voortgang met de Citroën Traction. Alsdan, zien jullie de updates wel tegemoet.