Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk je dat het bij een ander beter gaat? We leren met vallen en opstaan en jammer genoeg vallen we heel veel, ik toch.Bedankt voor de interesse mannen, Pascal en Erwin ; helaas de Duilio is één van de 99.5% van alles wat ik doe die uiteindelijk toch een mislukking is... net zoals ikzelf overigens.
Lees ik dit goed dat deze schepen torpedo's af vuurden zoals onderzeeërs ?
Mooi werk.
Inderdaad Pascal, een aantal van die schepen had torpedobuizen zoals een onderzeeër, dus onder water. Ik weet bijvoorbeeld dat Gneisenau (en dus ook haar zus Scharnhorst) er vier had één in de boeg (nu ja, eigenlijk meer in de kiel als je het profiel van het schip bekijkt), één in de kont en aan beide kanten ook nog ééntje, maar de locatie van die laterale torpedobuizen heb ik nog niet terug gevondenLees ik dit goed dat deze schepen torpedo's af vuurden zoals onderzeeërs ?
Mooi werk.
Interessant en weer wat slimmer bedankt.Inderdaad Pascal, een aantal van die schepen had torpedobuizen zoals een onderzeeër, dus onder water. Ik weet bijvoorbeeld dat Gneisenau (en dus ook haar zus Scharnhorst) er vier had één in de boeg (nu ja, eigenlijk meer in de kiel als je het profiel van het schip bekijkt), één in de kont en aan beide kanten ook nog ééntje, maar de locatie van die laterale torpedobuizen heb ik nog niet terug gevonden
Andere schepen uit die periode (zoals de Wariag (of Variag)) hadden dan weer een duidelijk zichtbare torpedobuis boven de boeg :
Ja, deze dametjes waren geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.
Met zo’n mooie start komt dat vast nog goed!Denk dat dit perfect normaal is en u niet alleen bent met dit soort dilemma.
Wellicht wel, Eric, maar voor het ogenblik ben ik nu even met andere onderwerpen bezig toch bedankt voor het bezoekjeMet zo’n mooie start komt dat vast nog goed!