Hoofdsponsor

Sopwith Camel f1 Belgisch. 1/16

ERVARING
In deze materie eerder durver dan kunner.
BOUWWIJZE
Indien nodig hier en daar wat aanpassingen.
BOUWBUDGET
+++++
BOUWSTATUS
Van het begin.
COMMENTAREN
Zeker welkom en laat jullie gerust gaan.
Pascal Wibra is de enigste winkel in België die Dasty verkoopt maar bij Bol bestel ik dat in 5 liter flessen om in mijn garage ( werkplaats ) te ontvetten ook voor mijn motor van mijn auto ( moet proper zijn bij mij beroepsmisvorming )
Maar opgelet gezond is die Dasty niet gevaarlijk product hoor moet normaal goed verdund worden

Mooi fijn gegoten, te zien aan de vertanding. Hou er rekening mee dat je mogelijkerwijs de meest gedetailleerde van beide kits aan het bouwen bent.

Is dit de Clerget motor?

Mooi fijn gegoten, te zien aan de vertanding. Hou er rekening mee dat je mogelijkerwijs de meest gedetailleerde van beide kits aan het bouwen bent.

Is dit de Clerget motor?
Inderdaad mooi gerief wat het aangenaam werken maakt.
Het is de Clerget 9B Rotary engine

Slechts één onderdeel getoond en je ziet direct de hoge standaard van het merk Hasegawa. Zal zeker mee bepalen om er een prachtig model van te maken. Succes met de bouw.

Er zijn inderdaad gietnaden en er moet geschuurd worden.
Maar waar er moet geschuurd worden ,daar is over na nagedacht en daardoor geeft het een mooi resultaat.
Ook de plastiek is van goede kwaliteit om aan te werken.

Mooi vliegtuig heb je daar Pascal, succes met de bouw.

In mijn jonge jaren RC vliegtuigen gebouwd. Deze werden ook bespannen met papier en spanlak.

super strak wordt dat dan.

Fred
Stonk vroeger wel als een malle, weet niet of dit verbeterd is in de loop der jaren

Mooi projectje heb je daar Pascal. Eentje om weer bij te gaan zitten en te genieten van al dat moois.

MVG

Danny

Terug
Bovenaan