nou Luitjes ,,, de laatste kleine astronaut ligt er nog ,een 1/14 MMU astronaut ,,, aan deze was ik tijdje geleden begonnen ,,, ik wou um eerst maken met een westar 6 sateliet ... maar daar zie ik toch van af ,,, ik had nogal veel afvalstukjes styreen over die ik wou weggooien ,,, maar de vrouw zei maak dat wel je op he ... :? ik denk dat er wel meerder styreen junks hier zijn die kartonnen doosje hebben met ik weet niet hoeveel afval stukjes ...
dus ik dacht bij het voorgaande projeckt nou laat ik het nog eens doen maar dan anders ,,, dus een module gemaakt 20% die nasa vaker gebruikt ,,, om allerlei hardware kasten in op te bergen ... ,, het is eigenlijk een soort draagbaar skelet met allerlei openingen ...
dus je kunt je fantasie er lekker op loslaten .....
vorige keer heb ik een gespoten skelet gemaakt ,deze keer gebruik ik er medisch verband erin , het is een stretch plak verband ,,, je kunt zo mooi het beta - cloth blanket nabootsen ... de hardware spullen die door nasa in doeken worden gewikkeld ...
eerst had ik een bestaand shuttel astronautje gekocht ( rubber ) ,,, en toen de MMU zelf gemaakt ... toen het grijpsysteem dat op de borst zit ,,, toen de boel laten verkoperen en dat heeft twee funktie,s de astronaut in de MMU en het grijp systeem ( ACD ) zijn aan elkaar gesmolten en je heb een mooi glimmend vizier .. toen de boel in een zeer dun laagje primer gespoten en een aantal dunne laagjes witte verf erop ... nu komen als laatste nog wat kleuren erop en details ...
op de nasa module komen nog bol tanks leidingen kabels ect ect en een mooie apart solar panel
Tot zover ........