Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de valreep ook nog even gestemd.Het was wel erg moeilijk omdat ze allemaal erg mooi zijn.En zoals eerder vermeld zijn het eigenlijk allemaal winnars.
Iedereen heeft natuurlijk gewonnen want alle modellen zijn heel mooi.
Maar omdat het een wedstrijd is kan er maar 1 de eerste zijn. Nogmaals gefeliciteerd.
ik will iedereen bedanken die op me gestemp heeft , het was zeer leuk om te doen en anderen modellen waren ook zeer mooi , ik denk zelfs als Christophe um ook af had gehad de race nog spannerder was geweest , ook een zeer mooi model .
Vraagje mag de winnaar een nieuw thema uitkiezen ???
Bubble gefeliciteerd met de eerste plaats, Allemaal die mee gedaan hebben prachtige stukjes modelbouw ben trots dat ik tussen al dit moois toch derde ben geworden.
En een Hollywood thema mmmm leg even uit wat we daar voor mogen gebruiken lijkt me wel een leuk idee.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.