Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje: Verdun jij je Ammo verf en zo ja, met hoeveel en welke druk zet je op je compressorspuit?Vandaag enkele uurtjes bezighouden met de eerste kleuren op de hull te zetten,de overspray werken we morgen zonder problemen weg ook hier zeer tevreden van het resultaat...
Vraagje: Verdun jij je Ammo verf en zo ja, met hoeveel en welke druk zet je op je compressorspuit?
Waarom ligt het uiterlijk van elk van de (naast elkaar liggende) wielen zo ver uit elkaar?
Zo komt het -op mij en je weet dat ik kritisch ben- toch een beetje over als een tentoonstelling van modelbouwtechnieken in plaats van een realistische situatieschets. Daarbij begrijp ik echt wel dat wielen in het veld kunnen worden verwisseld en dat het ene wiel op een andere positie zit dan het andere. Dus ja, het zou theoretisch kunnen, maar nee, ik geloof niet in het beeld dat je neerzet.
(Disclaimer: je bouwt voor jezelf, als je het zelf maar mooi vindt, het gaat niet om wat anderen (...) et cetera... maar je begrijpt wat ik bedoel)