Hallo,
Na een paar maanden vooral lezen, de eerste effectieve post...
Ik ben altijd fan geweest van modelbouwen en is iets dat om de zoveel tijd/jaar terug begint te kribbelen.
Na een knieblessure vorige jaar en het bijkomende gevolg dat mountainbiken geen optie meer was, terug begonnen aan modelbouw.
Eerst het 'gevoel' wat terug krijgen en leren werken met de airbrush wat ik nooit eerder gedaan heb op enkele wagens (BMW M3 E30, Lotus 79, Ford Focus WRC). Nu is deze motor aan de beurt...
Eerste twee stappen op het plan zijn klaar.
Extra hier het gebruik van de tamia weathering set voor uitlaat en olie vlekken.
Ik had mij ook de Studio 27 scale up set gekocht met enorm veel kleine PE stukjes die de imbussen op de motor moeten voorstellen...
Wat een (geweldig) prutswerk
Na een paar maanden vooral lezen, de eerste effectieve post...
Ik ben altijd fan geweest van modelbouwen en is iets dat om de zoveel tijd/jaar terug begint te kribbelen.
Na een knieblessure vorige jaar en het bijkomende gevolg dat mountainbiken geen optie meer was, terug begonnen aan modelbouw.
Eerst het 'gevoel' wat terug krijgen en leren werken met de airbrush wat ik nooit eerder gedaan heb op enkele wagens (BMW M3 E30, Lotus 79, Ford Focus WRC). Nu is deze motor aan de beurt...
Eerste twee stappen op het plan zijn klaar.
Extra hier het gebruik van de tamia weathering set voor uitlaat en olie vlekken.
Ik had mij ook de Studio 27 scale up set gekocht met enorm veel kleine PE stukjes die de imbussen op de motor moeten voorstellen...
Wat een (geweldig) prutswerk