Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Quarantaine en goed weer waardoor de kinderen wat kunnen spelen in de tuin. Ideaal om wat verder te werken...
Deze keer was de voorvering en het achterwiel aan de beurt. Voor het goud van de bovenste vorkbenen voor de eerste maal Zero Paints gebruikt. Wat een openbaring!!
Eerste tegenslag vandaag... de voorste remschijven passen van geen kanten op het voorwiel. Ik krijg er de remklauwen niet deftig op. Bij het proberen van de remschijven wat te plooien natuurlijk eentje beschadigt... Echt jammer. Dan maar de ‘originele’ remklauwen en als straf alle gaatjes uitboren.
Weer een stapje verder: Voorste remschijven en voorwiel afgewerkt, remklauwen geplaatst, 2 zijpanelen en dan de rem en koppelingsleiding... Nu komt het grote werk er aan: De kas errond in het ducati rood van zero paints
Hey Kulgan ik wil niet lastig doen maar op het voorste spatbord is dat geen gietnaad? Of moet die nog weg gewerkt worden
Verder gewoon prachtig hoor
Marc
Ja ik weet het... is geen gietnaad, het spatbord bestaat uit twee delen en dat is de lijn die je ziet. Ik had het idd beter weg gewerkt, maar ben geen held met putty. Nu eens de volledige carroserie er op zit, zal je het niet meer zien.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.