Ja, het leveren van commentaar en/of kritiek is niet altijd makkelijk.
Ik vertrek van het principe als iets goed (of slecht) is mag dit ook gezegd worden.
Persoonlijk probeer ik altijd mijn commentaar te geven in opbouwende zin (zoals de meesten trouwens), het voorbeeld bij jouw build : veel leven in het motorruimte en veel oog voor detail.
Is er iets "fout" probeer ik dit steeds met een oplossing te onderbouwen : bv je hebt daar nog een gietnaad lopen, misschien nog even een schuurpapiertje erover halen ?
Het is echter niet iedereen gegeven om dit op deze manier te doen. We hebben vanuit de leiding van het forum ook geprobeerd om hiervoor enkele regels te geven. Als je enkel als commentaar ooooh's en aaaah's krijgt, ben je daar ook niet altijd mee vooruit.
Maar ook ik vind het al wel eens leuk om enkel ooooh's en aaaah's als commentaar te krijgen, zeker als ik zelf ook tevreden ben over mijn werk.
Jammer om te horen van de tegenslag met het dak. Blijkbaar heb je het gelukkig al kunnen herstellen en zijn we dus benieuwd naar de foto's van het vervolg van je build.
Mark