Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als vervolg heb ik nog enkele foto's in de mini studio genomen. Ik moet echt eens dringend een portret lens hebben, want nu heb ik telkens een tunneleffect(Centraal scherp, rest wazig) in men foto's met die 18-70 lens -.-.
Ik heb ervoor gekozen om geen doek te hangen, dat geeft een iets mee retro look aan de foto .
(De klink moet eens opnieuw gelijmd worden, die is tijdens de foto's gaan hangen blijkbaar)
eventueel je diafragma op een grotere waarde zetten en werken met een statief, want dan wordt de sluitertijd langer. Zo kan je ook je scherptediepte vergroten
Een statief gebruik ik al, ik zal dat diafragma een keer proberen, maar die lens geeft zowiezo al een verkeerd effect aan foto's van dichtbij, dus daar moet ik een omweg voor vinden
is ergens normaal als je een lens op 18 ingezoomd is. Dan zit je in het breedhoekveld en worden de buitenkanten van je foto vervormd. hetgeen je ertegen kan doen is zorgen dat je ofwel inzoomt tot ongeveer 28 (ongeveer, wordt zo'n beetje aanzien als de grens naar het breedhoekgebied...) of dat je een deel omgeving met je model meefotografeert en en dan de vervormde rand achteraf verwijderd.
Mooi model geworden, en heel goed dat ge de gekregen tips toepast
PS : ik zie dat ge de titel hebt kunnen veranderen en het woord klaar erbij hebt gezet. Nu nog even het merk erbij vermelden, en om het helemaal af te maken een foto van de doos.
Ow ik ben een tijdje niet kunnen komen kijken, maar wat ik zie doet toch deugd
Erg bedankt allemaal!
@Wet Sellery: Ik had bij de eerste eindfoto's die 'klaar' er al bijgezet, maar die kwam niet in de titel??
Ik zal er direct werk van maken en een boxart erop zetten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.