Beste Lezer, na de Gemballa Mirage GT is het tijd voor een racewagen en wat voor een, de Tyrrell zes wieler.
Deze ken ik via mijn opa, hij vertelde van een bijzondere F1 auto met zes wielen waarvan vier aan de voorkant!! ik kon geen genoeg krijgen van zijn verhaal.
Als kind heb ik de auto nooit op tv gezien, veel later heb ik de wagen in het echt gezien in een auto museum.
De bouwdoos heb ik via Ebay gekocht voor een zeer leuk bedrag alleen de decals ontbreken (dat was mij bekend).
Afijn deze wagen betekend wat voor mij en ik kijk uit naar de bouw, ook deze auto bouw ik in nieuwstaat dus vlak voor of na aflevering.
Het wordt de nummer 3 auto van Jody Scheckter.
De onderdelen:
De decals heb ik bij Indy decals gekocht en zien er werkelijk fantastisch uit.
Daarnaast gebruik ik enkele sets ter verfraaiing van de auto.
De Tamiya PE set van de heruitgave
De Brian. L. Fawcett, Hewland versnellingsbak in Resin, geweldig mooi van detail.
Luchtkelken en distributie set van E. Jan.
Cilinderkop en Bougiekappen van E. Jan.
Luchtinlaat gaas van E. Jan.
Een PE set van Tundervalley
Fotoboek van Joe Honda
Ja ik heb nog al wat extra onderdelen zeker de Tundervalley set is wat te veel van het goede, maar deze had ik eerder dan de E. Jan sets die extra detail toevoegen aan de motor. Voor de Gemballa Mirage GT heb ik veel onzichtbare details toegevoegd, dat is voor deze auto niet het geval.
Tot spoedig, Ronald
Deze ken ik via mijn opa, hij vertelde van een bijzondere F1 auto met zes wielen waarvan vier aan de voorkant!! ik kon geen genoeg krijgen van zijn verhaal.
Als kind heb ik de auto nooit op tv gezien, veel later heb ik de wagen in het echt gezien in een auto museum.
De bouwdoos heb ik via Ebay gekocht voor een zeer leuk bedrag alleen de decals ontbreken (dat was mij bekend).
Afijn deze wagen betekend wat voor mij en ik kijk uit naar de bouw, ook deze auto bouw ik in nieuwstaat dus vlak voor of na aflevering.
Het wordt de nummer 3 auto van Jody Scheckter.
De onderdelen:
De decals heb ik bij Indy decals gekocht en zien er werkelijk fantastisch uit.
Daarnaast gebruik ik enkele sets ter verfraaiing van de auto.
De Tamiya PE set van de heruitgave
De Brian. L. Fawcett, Hewland versnellingsbak in Resin, geweldig mooi van detail.
Luchtkelken en distributie set van E. Jan.
Cilinderkop en Bougiekappen van E. Jan.
Luchtinlaat gaas van E. Jan.
Een PE set van Tundervalley
Fotoboek van Joe Honda
Ja ik heb nog al wat extra onderdelen zeker de Tundervalley set is wat te veel van het goede, maar deze had ik eerder dan de E. Jan sets die extra detail toevoegen aan de motor. Voor de Gemballa Mirage GT heb ik veel onzichtbare details toegevoegd, dat is voor deze auto niet het geval.
Tot spoedig, Ronald
Laatst bewerkt: