de eind fase werd ingezet :
met zero paint honda geel werden de buiten delen gespoten in verschillende lagen
vervolgens werden de binnen zijden in een mat zwart gebracht
na een nachtje drogen werden ze met een spuitbuis voor zien van een glanzend vernislaag
en al de resterende onderdelen werden in de kleuren geschilderd
dan kwamen de plakkers aan de beurt :
heb al verschillende soorsten gebruikt set en sol , en van tamiya mark fit maar het meest doel treffende is toch
die van daco products decalsetting de rode ( strong version )uper spul
dit neemt wel tijd inbeslag maar het doel is toch om er een mooi resultaat mee te hebben
na alles in decals te hebben gedaan werd er nog een glanzend vernis laag op gedaan
dan zijn ruitje bevestigd en al de rest ook
waar nog nodig was kleine retoeskes gedaan
van de achterwiel spoor heb ik gebleven ( weet dus al bij een volgende keer dat ik dit niet mag vergeten )
enkel foto's in opbouw en de eindfoto's
het was een leerrijke voldoening om deze kit te bouwen
heb enkel dingen uit geprobeert zodat ik bij een nieuwe project meer kenis er over heb
heb ook enkel dingen gezien die ik verkeert in opbouw deed waar ik in vervolg meer zal op
moeten leten ook ( vooral de juiste schuinte van de L-R handvaten met hun remhendel )
was al bijna 15 jaar geleden dat ik nog eens een moto ke heb gebouwt en de bouwdozen
van nu zijn toch al een groot stuk vooruitgegaan in kwalitieit
gr tom
met zero paint honda geel werden de buiten delen gespoten in verschillende lagen
vervolgens werden de binnen zijden in een mat zwart gebracht
na een nachtje drogen werden ze met een spuitbuis voor zien van een glanzend vernislaag
en al de resterende onderdelen werden in de kleuren geschilderd
dan kwamen de plakkers aan de beurt :
heb al verschillende soorsten gebruikt set en sol , en van tamiya mark fit maar het meest doel treffende is toch
die van daco products decalsetting de rode ( strong version )uper spul
dit neemt wel tijd inbeslag maar het doel is toch om er een mooi resultaat mee te hebben
na alles in decals te hebben gedaan werd er nog een glanzend vernis laag op gedaan
dan zijn ruitje bevestigd en al de rest ook
waar nog nodig was kleine retoeskes gedaan
van de achterwiel spoor heb ik gebleven ( weet dus al bij een volgende keer dat ik dit niet mag vergeten )
enkel foto's in opbouw en de eindfoto's
het was een leerrijke voldoening om deze kit te bouwen
heb enkel dingen uit geprobeert zodat ik bij een nieuwe project meer kenis er over heb
heb ook enkel dingen gezien die ik verkeert in opbouw deed waar ik in vervolg meer zal op
moeten leten ook ( vooral de juiste schuinte van de L-R handvaten met hun remhendel )
was al bijna 15 jaar geleden dat ik nog eens een moto ke heb gebouwt en de bouwdozen
van nu zijn toch al een groot stuk vooruitgegaan in kwalitieit
gr tom