Hoofdsponsor

The Dark Knight Rises...(70mm)

• Onderwerp starter Onderwerp starter yves
  • Startdatum Startdatum
Wel Yves ,voor je eerste keer zo'n figuurtje op deze schaal ,kan ik alleen maar zeggen ...Well Done :)
Trouwens leuk je ook weer aan het werk te zien makker !

Jaaaa, daar ziet zeker iets in ,hem bijvoorbeeld op een stuk dak of zo plaatsen , hij heeft de pose alsof hij iets vanaf bovenaan iets aan het bekijken/bespioneren is , als je de onderste foto bekijkt.
De bovenste foto is alsof het aan het rennen/vluchten is.......of is het ik die (over)dreven fantasie heb ;)

Bedankt voor de reactie,ben eveneens blij da het hoofd terug stilaan op onze hobby staat maat...!
Het is een pose dat hij idd iets waarneemt en klaar is voor actie..

Grtz yves,

Zeer mooi Yves.
De kleuren komen goed uit ;)

Ben benieuwd naar de ondergrond, een stukje dak van een gebouw lijkt mij ook wel passend...

Bedankt Beyond,ben er zelf ook wel tevreden over...^^
Het zal waarschijnlijk in die richting gaan of op een richel met erachter nog wat muur en raamwerk..zal zien in hoeverre mijn (skills) het toelaten..!?:D

Grtz yves,

mooi action figuurtje , het zwart is cool geschilderd en de accenten op het pak zijn heel mooi zichtbaar .
Ben benieuwd naar de volledige afwerking .

grt Nicolas

Voila al een deel van gevel..de allereerste keer dat ik mij aan zoiets waag..!!
attachment.jpg

Het gaat wel opt gemakske zenne..
Veel opzoekwerk om een idee te krijgen..wel leuk.. ;-)!!!

Grtz yves,

@Coach:merci maat..we proberen ons best te doen hé!;-)
@Beyond:bedankt,ik gebruik van die plaatjes met die mousse erin, langs beide kanten een papieren laag op.
ik verwijder één kant en breng daarop mijn structuur aan...heb da hier opt forum opgepikt..!waarvoor dank...

Grtz yves,

Architecten karton ;)
Is inderdaad zeer praktisch materiaal. Heb er hier ook liggen en is zeer makkelijk te bewerken :)
Als je reliëf wil, dan kan je delen op elkaar kleven met een klein beetje houtlijm (oppassen dat de lijm niet zichtbaar wordt, na het schilderen zie je duidelijk het verschil)
Wat je wel kan doen is het eindwerkje insmeren met zeer verdunde houtlijm/water, want het slorpt anders veel verf op ;)

Architecten karton ;)
Is inderdaad zeer praktisch materiaal. Heb er hier ook liggen en is zeer makkelijk te bewerken :)
Als je reliëf wil, dan kan je delen op elkaar kleven met een klein beetje houtlijm (oppassen dat de lijm niet zichtbaar wordt, na het schilderen zie je duidelijk het verschil)
Wat je wel kan doen is het eindwerkje insmeren met zeer verdunde houtlijm/water, want het slorpt anders veel verf op ;)

Ok bedankt voor de tip van de houtlijm voor het verven aan te brengen!! Heb de gator gleu ook al toegepast en gaat ook perfect...!!
Hier nog een foto van de vorderingen...
attachment.jpg

Grtz yves,

Terug
Bovenaan