Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwThe Liberty Square Haunted Mansion [DONE]
Nu het huis. En niet te lang onder je steentje blijven liggen. Ze noemen dat niet voor niets de laatste rust plaats. En daar is het nog lang geen tijd voor, eerst bouwen..
Waarom print je de grafsteen niet kleiner? Als het een PDF file is kan je in Acrobat Reader de schaal instellen.
Anders beschouw je het maar als een extra gebouw in Paper City
Fret, Als je het grafsteen nu eens als afbeelding opslaat, dan uitprint. Dan is deze veel kleiner. Of print met een verkleining. Volgens mij kun je die straks dan wel gebruiken hierbij.
Idd, in je printmenu kan je tot 50% verkleinen (bij mij gaat het niet verder) en als je "meerdere pagina's per blad" gebruikt, kan je ook spelen met de grootte.
Kijk zo is de maat dus wel goed.... Leuk zo´n kleintje er bij....
Met die raampjes... Die heb ik ook om zo te verdiepen.... Maar bij mijn zit er ook nog een kruis in... En echt klein hoor... Zal mijn plaatjes ook eens gaan uploaden dit weekeinde... Anders lijkt het net of ik niets gedaan hebt.. Zo ver als jij ben ik nog niet hoor....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.