P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit wordt al een heuse stad
ziet er mooi uit ,petra
je zal ergens plaats moeten maken , wordt groter en groter
De toren is ver genoeg gedraaid Fred, anders had ik aan de voorkant een wit vlak, misschien toch niet alles heel precies op het floorplan geplakt? ...maar met de reserveboompjes of struiken zal ik het wel kunnen oplossen hoor...Dat ziet er weer netjes uit. Heb je de toren niet vergenoeg doorgedraaid misschien.
Heb het boek even doorgebladerd maar nog geen oplossing voor de witte randen gevonden.
Ik heb het boek met de kerst van mijn kinderen gekregenhttp://smilys.net/christmas_smilies/smiley6746.gif
maar het gaat voorlopig even de kast in hoor.
Fred
Dat ziet er al heel wat uit, zeg. Als ik het goed heb zijn we hier al met z'n drieën dit boek hebben
Ter informatie, vandaag zenden ze op SyFy channel "The Color of Magic" uit.
Knap werk Petra. Jammer van die witte rand. Maar ik had hetzelfde probleem met de kerk (Sagrada Familia) die ik gemaakt heb.
Dat idee van een oprolbare ondergrond is ook goed, maar je kan misschien ook een tapijtje met straten crosjteren
Das nogthans geen slecht idee ze Christophe hihihi (en zou mij nog lukken ook) maar........
dan is het niet in papier/karton hé en dat zou ik jammer vinden, wil het namelijk 100% papier/karton