Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kwam deze zomaar tegen, hoi Jiver
Ziet er spectaculair uit deze sculpt, gaaf !! (voor gruwel inspiratie is "the Thing" een waar genot, love it )
Geboeid starend begon me iets op te vallen...ik mis iets...
Ik zal gaarne uitweiden en hoor evenzo graag wat je van mijn observatie vindt.
Aan het sculpten ligt het niet, dat is superbe, awesome, wunderbar, ik zou zelf graag zó ver zijn !
Het was juist gevoelsmatig dat ik iets miste, namelijk dramatiek in de transformatie van Blair naar Thing.
Door goed te kijken naar de koppen zag ik het : het zijn (nu nog) twee aparte koppen (dat is zoals ik het beleef hè).
Dus : een verstild of stoïcijns hoofd en daar tegenaan het gruwelhoofd gesculpt.
Ik heb me wat zitten inleven hoe een normaal gezicht zich zou vervormen wanneer het
transformeert naar een andere levensvorm....
En dan kijkend naar de Blair sculpt stelde ik voor hoe de linker kant van het gezicht vertrokken zou worden.
Dan zou dat er toch minder 'strak' uitzien als nu denk ik, en dat is dus het deel drama dat ik mis.
Naar de totale buste kijkend mis ik aldus de met putty gevormde vloeiende anatomische overgang.
Ik begrijp dat aanpassen een flinke portie extra werk oplevert, maar in mijn ogen lijkt het me echt de moeite waard
om deze prachtige buste nog veel prachtiger te maken.
Doe hiermee zoals u belieft
Het is wat ik zag en dacht en wilde delen, meer niet
Happy Sculpting
groet
Make up is nogal een groot woord in dit geval. Ik breng soms van die goedkope palletjes mee zoals blush en oogschaduw. Tot dusver heb ik nog geen problemen met de verf gehad. Je kan de vergelijking maken met pastels.Love it !!
Je bent dus ook een beetje visagist eigenlijk
Gebruik je make-up van specifieke samenstelling of eigenschappen omdat je
op een acryl ondergrond werkt ? of is alle make-up geschikt ?