Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter petra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:laugh:Verlegen??? Mooi gedaan Petra En dan nog de lichtjes. Het komt goed

Eerst en vooral, dank je wel voor de lovende woorden mannen....word er helemaal verlegen van...

Bert, zou ik de link mogen over de Titanic? zie die niet staan in je vorig bericht...
Normaal ga ik de gele rand doen, heb de verf al in mijn bezit: Modelair van Vallejo, USA amarillo interior(71107)
Ook de rode kleur heb ik: ook Modelair van Vallejo, ROJO RLM 23 (71102)

Ook de raampjes zijn een goed idee, gaat de verlichting binnen ineens wat temperen...
Bedankt voor de tips....

Petra

Het ziet er zeer goed uit Petra het spuit werk !!! , maar vraagje ( ik zie het ook bij anderen dat ze een krant gebruiken ) waarom geen gebruik van aluminium folie , veel lichter en buigzamer voor ronde objeckten .

Omdat we veel gazetten hebben liggen bubblegum :)::)::):

Neen hoor, was een grapje.... Toen Rik zijn VW gespoten heeft(wel een spuitbus), deed ie het ook met aluminiumfolie en de verf die daarop kwam liep eraf,dat risico wilde ik niet lopen.... bij een krant heb je dat niet... Het ging betrekkelijk goed hoor om het af te plakken....
Weet dat er velen aluminiumfolie gebruiken maar blijf op dit moment toch zweren bij de krant

Zo, de waterlijn deze avond geairbrusht.. zo kan ze rusten tot dit weekend...om dan te vernissen...

hier komen de foto's....

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

en nu met de afplakking verwijderd...

attachment.jpg
attachment.jpg

commentaar altijd welkom...

groetjes
Petra

Oja, Er staat nergens in de beschrijving welke vernis ik moet gebruiken: mat, semi gloss, of gloss? en Kan je de vernis ook airbrushen of doen jullie dit met een spuitbus?

dank je wel Bubblegum... Tis het rood dat Verbrugghe(sponsor) mij heeft gegeven voor de waterlijn...dacht dat het te donker ging zijn, maar naarmate ik meerdere lagen spoot, kwam het rode heel mooi tot zijn recht...

Ziet er goed uit Petra.
Ge hebt het over de waterlijn:
is dat dan Christophe zijn water?:laugh::D

Allé, mijn water is dan toch veelbesproken. :laugh:

Zeer knap gedaan jouw spuitwerk Petra. Ziet er mooi strak uit en de kleuren zijn super. Ben je nu de hele tijd het liedje van Celine Dion aan het zingen als je aan de titanic werkt?

Neen Christophe...ben gans de tijd aan het roepen:
"I'M THE QUEEN OF THE WORLD" :)):)):))

Al iemand suggestie voor de vernis??????

Petra, jouw waterlijn is idd goed gelukt, want dat is toch een "adem inhouden" hé als je de tape er aftrekt! En een mooi rood. Goed gedaan!

Petra, jouw waterlijn is idd goed gelukt, want dat is toch een "adem inhouden" hé als je de tape er aftrekt! En een mooi rood. Goed gedaan!

Inderdaad Dempsey...was ff spannend...en héééééééééééééééééééééééééél blij dat het goed gelukt was (was precies een klein kind die een lekstok kreeg hihihi)

@Bart dank je wel....

Nu komt de verlichting aan de beurt (Ga Rik eens aan het werk zetten se dit weekend hahahahaha)

Was er al gezegd dat je waterlijn er goed uit ziet ? :)

Maar zonder dollen het spuitwerk is fantastisch Petra gaat een mooie boot worden.

Blijf volgen.

Gr
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan