Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb nog enkele onderdelen opgekuist en klaar gemaakt om te lijmen .
ik trek foto's van de onderdelen en hun plannetje
heeft iemand hier iets aan of is dit niet nodig ?
Ben geen vliegtuigbouwer, maar heb er wel een paar in de stock zitten, ook op 1/32.
Ik volg toch stilletjes.
Enne, hoe meer fotokes, hoe liever we het hebben.
Netjes gespoten hoor.
Ik zag ergens dat je wat wit moest spuiten/schilderen en dan zal ik geen donker grijse primer gebruiken want anders heb je problemen met het dekken van het wit.
door priveproblemen zijn de foto's er nu pas opgeraakt
ik heb er nog een aantal maar deze zijn nog niet in mijn album geraakt wegens te druk
ziehier de voorlopige vorderingen
doe ik het goed zo de schilderwerken of moet ik een andere techniek toepassen ?
Vervelend voor je , maar je paintwerk gaat goed , als je te onzeker bent gezien de kleine detail vlakjes neem dan masking tape en maak die desnoods smaller tot 2 mm .
wow wat een boel aftermarket en doosjes zeg... maar je maakt hier ineens een vette start.... ik wil u ook veel succes wensen in het verloop van de wedstrijd...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.