@Roy;@Aris: Bedankt mannen...
Bijdeze vrienden gooi ik voor de eerste keer de handdoek in de ring,alles ging redelijk vlot met de bouw..tot aan het decal gedeelte!!!
Was al blij dat deze niet vergeelt waren,maar nu komt het: 1 op de 2 decals braken of scheurde in stukken,het formaat was oversized naargelang de stukken waarop ze moesten komen,silvering tot en met,daar ze te groot waren begonnen ze op te krullen met alsgevolg ik deze niet meer goe kreeg,de nrs 49 t/m68 bleken niet aanwezig te zijn in de doos.
De onderkant van de vleugels kon ik onmogelijk doen omdat deze ook uit 1 deel bestond en de bommenhouders er reeds op bevestigd waren,revell toont met name het decalplan zonder bommen houders en aangezien deze moeten bevestigd worden met de opbouw heb ik een probleem bij.
En als klap op de vuurpijl,breekt de rechter staartvleugel af omdat deze ook moest bevestigd worden dmv een stang door de staart van de linkervleugel naar de rechter..
Ik geef het dus op nu omdat het resultaat beneden mijn voldoenig is en dat anders deze jet een persoonlijke vlucht krijgt door de werkruimte.
Hier de foto's
Zal dit type jet nog wel bouwen zonder twijfel,maar dan in een andere uitvoering.
Ga het even bekijken of ik met een andere kit deelneem aan de groepsbouw indien mogelijk...
Grtz yves,