Hoofdsponsor

1/72 Tracma TD1500

ERVARING
Noem mij maar gevorderd.
BOUWWIJZE
In principe OOB.
BOUWBUDGET
NVT
BOUWSTATUS
Gestart 26 oktober.
COMMENTAREN
Altijd welkom zolang het maar beleefd blijft.
strak. Komen de rood/witte banden er nog op?
De kit voorziet geen decals.
Ik heb getracht om iets vergelijkbaars te plaatsen met behulp van een Verlinden set maar dit liep op niets uit en vermits ik liever een geschilderd voertuig zie i.p.v. een gedrocht met een soort "what if" decals heb ik het zo gelaten.

De eindfoto's waarbij ik de aanhangwagen gekoppeld heb met de tractor zodat zij één geheel vormen. Samen zijn ze 8 cm groot.
De kit voorziet ook geen brandblusser op de starter groep en stelt voor om deze scratch te bouwen. Ik had echter nog iets liggen uit een wit metalen 1/76 Modern AFV Collection set en heb dit gebruikt.

Fin 1.jpg

De schijnwerper is eveneens scratch (per instructie kit).

Fin 2.jpg

Fin 3.jpg

Fin 4.jpg

Fin 5.jpg

Fin 6.jpg

Geen extra bevuiling; voertuigen op een vliegveld zijn redelijk goed onderhouden.
Het vliegtuig op de achtergrond is geen Mirage 2000 maar wel een Mirage III gebouwd door een overleden clublid en nu in mijn bezit waarbij het geplaatst werd als een soort eerbetoon.

Het ontbreken van de decals is niet echt een gemis op dit model vind/denk ik. Tenzij het erg opvallende zouden moeten zijn?
Maar dan nog, wie het niet weet... En op jouw vliegveld zal dit kleintje niet het eerste zijn wat opvalt.. :winking:
Wel een mooie aanvulling aan je collectie.

Terug
Bovenaan