W
Walesha
Guest
Wel val nu om... dan is die wel heel goed gemaakt want ik ben er met beide voeten ingetrapt.Nee het is een replica, ik geloof dat er maar 5 echte complete fossielen zijn van een Tyrannosaurus wereldwijd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel val nu om... dan is die wel heel goed gemaakt want ik ben er met beide voeten ingetrapt.Nee het is een replica, ik geloof dat er maar 5 echte complete fossielen zijn van een Tyrannosaurus wereldwijd.
Idd ja, die metalen steundingen, ge hebt gelijk.... daar had ik niet op gelet anders had ik het gezien... shame on me!Je kan, als je er op let, geen dragende structuren zien aan Stan (de Tyrannosaurus). Als het een echt skelet was, zou je de steunijzers moeten zien. Ik heb daar gewerkt van 2006 tot en met 2008, wij voerden de restauratie en opstelling van de Iguanodons uit. Het was een beetje zoals in jouw model, maar dan met botten van honderd kilo...
Er bestaat nog altijd zoiets als "zelfstudie" en als je je er klaar voor voelt kan je ten allen tijde een examen afleggen, zelfs op je 80 jaar!Ik ben er helaas laat achter gekomen dat deze tak van de wetenschap mij boeide, ik heb nog gekeken voor een vorm van avond onderwijs hierin ... maar helaas