Hij vliegt nog steeds hoor, camouflage is niet echt nodig bij dit toestel om dat hij heel hoog vliegt.
grtz Bart.
grtz Bart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thx, na de vernis komt het wel iets beter uit moet ik zeggen...
even een paar kleine vraagjes tussendoor:
als ik mijn schilderinstructies vergelijk met die van andere merken zoals, zvezda, ICM, trumpeter (1/72 versie) zitten er in mijn schilderinstructies redelijk wat tekortkomingen, onderling schelen deze ook nogal. Ik weet niet of iemand me helpen met het volgende:
Achter de vleugel zitten verdikkingen langs de romp. Zijn deze in het wit (trumpeter), volledig blank metaal (Zvezda) of gedeeltelijk blank metaal (ICM). Heeft iemand een idee hoe deze eruit zien in het echt, momenteel nog geen foto's hiervan kunnen vinden.
Het gedeelte bovenaan de romp vlak voor de uitlaten, is op mijn instructies gewoon wit, elders gaan deze van stainless steel tot burnt metal. Is dit sowieso zo? Zijn er onderaan ook blanke delen?
http://www.military-today.com/aircraft/tupolev_tu160_blackjack.jpg
Iemand idee hoe het best de scharnierpunten te schilderen, het is een bruinig effect, maar wat zou een goede basis zijn om van te vertrekken?