Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk krijg je nu minder problemen. Succes. Willy.Dank om te volgen.
@ Michel: ik ondervind dit ook met glanzend zwart maar gelukkig bestaat er glanzende vernis.
@ Roy: Ik heb het ganse voertuig een 2de laag Revell 61 gegeven.
Dus nu, na een tweede laag Revell 61 en een extra laag zwart op de spatborden, ben ik redelijk tevreden.
Redelijk , want ik moet nog een paar punten aanpakken maar het één hindert het ander. Aan zij die zouden overwegen om ooit deze taxi te bouwen (in 1/24 of 1/35) deze raad: schilder het geheel met de spatborden van in het begin glanzend zwart en schilder de body groen voordat deze gemonteerd is want het afplakken/afschermen is een miserie omwille van de fijnheid van de stukken.
De foto's hoe ie er nu bij staat:
Bekijk bijlage 429697
Portieren en motorkap in dryfit.
Bekijk bijlage 429698
Bekijk bijlage 429699
Volgende stap: plaatsen van de vering achteraan (gebeurt het best na het spuiten van de body) en daarbij de achteras.
Mooi afgewerkt model Erwin.Had vandaag de tijd om deze af te werken en ben er best tevreden mee. Morgen gaat hij mee naar mijn club om er voorgesteld te worden.
Bekijk bijlage 429877
Bekijk bijlage 429878
De lamp achteraan moest tot mijn verwondering naar binnen schijnen en was volgens de kleuromschrijving chroom i.p.v. rood zoals we het nu kennen. Precies of ze eerder dienst deed als nummerplaatverlichting dan als signalisatie naar andere weggebruikers.
Bekijk bijlage 429879
Bekijk bijlage 429880
Bekijk bijlage 429881
Bekijk bijlage 429882
Bekijk bijlage 429883
Was een leuke bouw, redelijk fragiel en af en toe uit je doppen kijken.
Als ik hem vergelijk met de vroeger gebouwde "Taxi de la Marne" van Mach2 vraag ik mij wel af of deze van Mach2 wel de juiste schaal heeft.
Nog 3 modellen op de werktafel, begint klaarheid in te komen.