Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb meestal in stilte gevolgd.
Spijtig dat het gedaan is.
Maar het was de moeite om te volgen.
Zeer mooi eindresultaat.
Erik.
Ron, weer een fantastisch project ten einde.
Altijd vol belangstelling gevolgd en ik zit al weer op de eerste rij voor het volgende project
Laat die eindfoto's maar komen !!!
Ron heel gaaf, dit is toch een werkelijk pareltje geworden, ik hoop dat de eigenaar hier weer erg lang gelukkig mee zal zijn. Ik denk dat de nieuwe eigenaar dan ook echt waar voor zijn geld krijgt.
Ben zeer benieuwd naar je eindfoto's en natuurlijk je filmpje van het geheel.
Even een tip. Voor de film Laat daar eens een soort van compilatie zien van de twee vooraf gaande. Omdat dit het einde is van een drieluik.
Alleen de'r is één iets dat ik niet goed snap... je zegt dat dit je laatste sub was.... maar moet er niet ergens een evenwicht zijn ? Je hebt nu 3 "foute" (geplaatst tussen aanhalingstekens omdat ik geen enkele politieke stelling wil nemen), word je dan ook niet verondersteld ook nog eens 3 subs van de "correcte" kant te bouwen ?
Ik had zo gedacht aan een Gato class (misschien wel die uit "Operation Pittycoat"), een X-craft (om je eventjes een break te geven) en als tegengewicht voor de Typhoon ; de enige van z'n class, namelijk de Seawolf
prachtig ron het ziet er weer heel mooi uit .
en je hebt hem nog redelijk rap af ook vind ik .
en het is en blijft tog iets spesiaal zo een sub en dan zeker van deze grote zul je ze zeker niet te veel tegen komen.
job wel done
Ha ha...daar zit wel iets in.....Nee voor voorlopig zit er geen sub meer in. na de Emma wil ik namelijk een schip geheel zelf gaan ontwerpen. En daarmee zit ik al een jaar of twee of drie verder. Misschien dat ik dan weer zin heb in een sub. Maar dat is nog heel ver weg.
Ron.