Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/144U-boot VII C/41 "Atlantic version" 1/144[wip]
Deze voorbereidingen zullen zeker hun invloed hebben op het eindresultaat.
Ik ben benieuwd om deze te zien met een kleurtje er op, het beloofd alvast ...
Weet je wat ik nu zo geweldig vind ? Dat hier van alle rare dingen gedaan worden en het toch telkens tot een fantastisch resultaat komt
Bij deze boot ook , ik dacht wa is den Yves nu allemaal aan het doen
Geweldig
Marc
@Silenoz :Bedankt, kruipt idd wat tijd in..!
@Beyond : Merci, hoop alvast dat het eindresultaat naargelang is..!
@Coachke : Deze voorbereidingen heb ik gevonden via de link van Silenoz,alleen is is dat op 1/72,op deze schaal is het allemaal wat kleiner om te doen maar ben alvast blij met het verlopige resultaat,eveneens ne merci mateke..!
@Erwin : Bedankt voor de tip,maar vrees dat ik me daar niet aan waag..!
Weer een pas en snijwerkje erop zitten voor de volgende stap!
Heb de ballasttanks aan weerzijde verlengd want daar komen de spanten op die de floodholes worden...
Aan de spanten zal ik serieus mijn werk hebben omdat ik mee met de buiging van de romp moet gaan en ze daarom niet allemaal dezelfde afmetingen gaan hebben..
Dag vrienden,het is weeral een hele tijd geleden,(WK,Vakantie,werk..)dat ik nog van mij heb laten horen..
Dus terug de moed gevonden om er terug tegenaan te gaan...
Een malletje gemaakt om nog drie floodholes te boren die niet op het model aanwezig waren.
Dan een jobke waar wat tijd in beslag gaat nemen,de floodholes op de ballasttanks,45stuks aan elke kant.
Elk stukje in profiel snijden...
De eerste helft is gedaan,er zitten er een paar afwijkende tussen maar ben al bij al tevreden over het resultaat
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.