Dit wordt het nieuwe project na de neuschwabenland. Ditmaal een kit van Mirror models. Dit is als afwisseling eens weer een lekkere kit. Dus geen full scratch project. Dit geeft mij de kans om " op te laden " na het vorige project. Deze kit in schaal 1:35 is voorzien van 14 sprue`s met 550 onderdelen. verder is er PE materiaal aanwezig. Ook vinden we resin onderdelen vergezeld met touw en ijzerdraad in de kit. Een decal vel en een gelamineerd voorbeeld vel met twee uitvoeringen om te painten. Er is de keuze tussen een civiele uitvoering ( geel ) of een WWII uitvoering ( olijf groen ). We vinden twee metalen veren en een uitvoerige bouwbeschrijving in de doos. Ik was verrast door de vele onderdelen erin en ik ben nog meer verrast dat de deksel op de doos sluit want dit past allemaal maar net in de kit. Mooie boxart op de deksel geeft het puntje op de spreekwoordelijke I in deze kit.
Duidelijk te zien dat de deksel er maar net op past....
Alle sprue`s zijn netjes verpakt in plastic zakken zodat de vele kleine onderdelen goed beschermd zijn.
Metalen veren met ijzerdraad en touw in de kit.
Resin onderdelen ter vervolmaking later.
PE delen..
Decals voor de twee uitvoeringen..
Paint schema`s voor twee uitvoeringen..
Super kleine onderdelen aanwezig. Dat belooft wat voor de details.....dat wordt voorzichtig werken.
En de bouwbeschrijving. Ditmaal ziet het er uitstekend uit. Mooie duidelijke tekeningen in CAD uitvoering.
Dit wordt een mooi project en ik heb er zin in. Binnenkort wordt de start met dit project gemaakt.
Duidelijk te zien dat de deksel er maar net op past....
Alle sprue`s zijn netjes verpakt in plastic zakken zodat de vele kleine onderdelen goed beschermd zijn.
Metalen veren met ijzerdraad en touw in de kit.
Resin onderdelen ter vervolmaking later.
PE delen..
Decals voor de twee uitvoeringen..
Paint schema`s voor twee uitvoeringen..
Super kleine onderdelen aanwezig. Dat belooft wat voor de details.....dat wordt voorzichtig werken.
En de bouwbeschrijving. Ditmaal ziet het er uitstekend uit. Mooie duidelijke tekeningen in CAD uitvoering.
Dit wordt een mooi project en ik heb er zin in. Binnenkort wordt de start met dit project gemaakt.
Laatst bewerkt door een moderator: