Goedemorgen beste collega bouwers we staan weeral een stapje verder in onze bouw ik zie wel met lede ogen naar het einde het zal een van mooiste en prettigste bouwen zijn
Het stuurtje heb ik moeten veranderen want bij nader inziens was het te groot ik had me gebaseerd op een stuurtje van een Porsche 1/25 en dat zou normaal kleiner zijn dan 1/24 wat dus niet het geval was waarom weet ik niet , dus opnieuw begonnen , en dan nog wat up-dates
Hier zie je hoe ik de bumpersporen maak afgekeken van foto's van veranderde kever op het internet , ik ben begonnen met een dikke koperdraad zachtjes plat te kloppen zodat ik een recht staafje kreeg daarna op maat gevijld en van lengte gemaakt en het passend gemaakt om in de originele gleuven te passen , daarna met dunnere koperdraad de bumpersporen gemaakt en heel het geheel voorzichtig gesoldeert en in een kleur gezet
daarna de ramen ingekleurd het is te zeggen de raamrubbers een kleurtje gegeven
hier zie je het knappe van B.M.F. een fantastisch product
hier volgt dan nog even een fotoshoot van de complete motor met zelf gemaakte uitlaat op mijn palletje
nu wil ik het toeval toch dat ik gisteren mijn kleindochtertje naar een speelvriendinnetje bracht staat daar toch wel een echte kever met juist dezelfde uitlaat spijtig dat ik er geen foto van heb
hier staat hij dan onder de auto ik vind het gewoon knap zo , zo zou ik een echte kever maken
en nu als laatste nog wat foto's van de verder afgewerkte auto
Ik hoop dat jullie het allemaal goed vinden en als je opmerkingen hebt laat het gerust weten wij zijn hier tenslotte om te leren en verbeteren van onze bouwen en als het slecht of opmerkingen zijn dan moet het gezegd worden vind ik anders blijf je ter plaatse trappelen