Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste vrienden ik heb er aan gewerkt omdat deze moest af zijn voor de groepsbouw 1 dag te laat maar hij is af , en ik vind hem ontzettend mooi ik weet het is raar maar het is typisch Amerikaans en daar gebeuren wel meer rare dingen he
Het was voor mij een soort oefening om de kunst van het versnijden van plastic onder de knie te krijgen en het terug dicht te plamuren en mooi te krijgen
Ik heb de kleuren fris gehouden ook geen buitenissige zaken aan gedaan laat ons zeggen buiten het inkorten is deze bijna O.O.T.B. gebouwd
en hier is de première voor jullie
Het Mexicaanse dekentje ( een soort traditie ginder ) heb ik gewoon van het internet gehaald , dubbel geprint opeen gekleefd en 1 hoek omgevouwen , een leuk gadgetje
Marc
Heel knap model heb je daar marc ,ik vind het een extra opvallende kleine verkorte VW bus die moet je zeker tonen bij BBT. je gaat er complimentjes voor krijgen.
Ik heb net de eindfoto's geplaatst en daarbij viel mij iets op, vooral bij de foto waar je de onderkant fotografeert...
het model ligt op de zijkant, toen dacht ik bij mezelf: hij riskeert wel iets met de fragiele spiegels. Toen ging ik er extra op letten.. geen spiegels
Ik denk wel dat het mooi zou zijn als je (zeker aan bestuurderskant) nog een spiegel zou plaatsen. je hoeft niet nieuwe eindfoto's te plaatsen, maar als je deze wil showen op BBT, denk ik wel dat het een finishing touch is. Zo liefhebbers letten vaak nogal op details
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.