Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
al doorwerkend loop ik nu tegen een fout op.
zie bijgevoegde foto's. het is de bedoeling dat de beplanking doorloopt tot aan de boeg en dat dan de knie er bovenuit steekt, echter dit komt niet uit.
waar het fout gegaan is weet ik niet, maar wie heeft er een idee om dit zo on opvallend mogelijk op te lossen.
gestart met de reconstructie.
eerst de oude delen verwijderd van de roostervloer
en daarna de zijlatjes opnieuw, maar lager aangebracht.
hierna komt er een nieuwe roostervloer in.
de bestaande deuren zouden ook aangepast moeten worden, maar dat levert te veel schade op, dus die laat ik zitten.
het wordt dus wat aanpassen en ik realiseer me dat dit een afwijking is tov het origineel.
de fout is ontstaan door het gebruik van 2 verschillende tekeningen (de tekeningen van Corel en de tekeningen van de Wasa). leer hiervan is dat er maar een tekening gebruikt moet worden voor maatvoerende delen!!!!!!!!!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.