Ik zie daar wel een uitdaging dus zeker doen!
Fred
met andere woorden er gewoon voor gaan het complete dio dus
Mark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie daar wel een uitdaging dus zeker doen!
Fred
Of je maakt een dio zonder voertuigen of figuren. Gewoon een landschap met een beekje bvb.
Tip: niet inzetten in een wedstrijd als er geen voertuigen of figuren op staan. Ze weten dan niet wat er mee te doen.
De regels zijn heel eenvoudig Erwin:
Als jij een kit heb liggen waar je ooit aan begonnen bent en die niet in jou "specialiteit" lag is dit misschien wel het topic om die toch eens af te maken.
Of er juist iets vreemd mee te doen. ( Steampunk, fantasy, name it....)
Fred
euuh ik heb nog nooit aan plastiek boot bouw gedaan ... en dacht aan tamiya 1/35 patrol boat river pibber of hoe heet dat ook weer ?
zou dat wel willen bestellen
is dat haalbaar voro iemand die nog nooit een plastieken boot gedaan heeft ... ???
Ik ben van plan om een truck te bouwen maar dan een showroommodel met een motorblok in detail. Ik weet niet als dat tot 'buiten m'n comfortzone' kan gerekend worden en aldus kan deelnemen aan de groepsbouw? Ik heb namelijk al trucks gebouwd maar nog nooit in technisch detail. Op dat gebied ben ik een totale leek en ik heb het nog nooit gedaan.
Wat denkt de jury?