Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
n maar het is zeker jaren stillekes dus daar hoort 60 ook bij denk ik .
hoi fred ik heb eens aan erik gevraagt en hij heeft het opgezocht .
en ik zat er dus wel naast. een dikke 15 jaar volgens erik.
dan zal het spijtig genoeg niet door gaan.
thx en mischien kom ik nog op een ander idee
hoi fred ik heb eens aan erik gevraagt en hij heeft het opgezocht .
en ik zat er dus wel naast. een dikke 15 jaar volgens erik.
dan zal het spijtig genoeg niet door gaan.
thx en mischien kom ik nog op een ander idee
Mag ik meedoen?
Ik had aanvankelijk gedacht aan de B-52D van Monogram op 1/72 maar bij nazicht blijkt dit een toestel uit 1955-56 te zijn.
Mijn voorkeur wat betreft vliegtuigen gaat naar de B-52 (moet die dit jaar toch bouwen voor op mijn vliegveld) en wat voertuigen betreft de Mechanical Mule want die past in de wedstrijd voor de Artevelde Challenge 2011 met als thema "Airborne".
Ik had aanvankelijk gedacht aan de B-52D van Monogram op 1/72 maar bij nazicht blijkt dit een toestel uit 1955-56 te zijn.
@Erwin: dit heb ik ook nog gevonden op Wikipedia: "Op 17 januari 1966 is een Amerikaanse B-52 bommenwerper gebotst met een tankvliegtuig boven het vissersdorp Palomares (Spanje). Van de lading van de B-52, vier waterstofbommen van 70 kiloton elk, vallen drie neer op de velden en de vierde in zee. Amerikaanse teams verwijderen 1400 ton radioactieve grond."
Misschien een idee voor een radioactief diorama.
Christophe
Men of honor, de duiker over wie de film gaat heet Carl Brashear, hij verloor zijn been op 23 maart 1966. Film is met Robert De Niro en Cuba Gooding JR :De naam van de film ontsnapt mij momenteel maar het moet een vent geweest zijn met veel karakter.