Hoofdsponsor

1/24 VW Corrado van Revell

Schaal 1/24 - 1/25
ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
denkelijk o.o.t.b maar dat kan veranderen naar gelang de bouw meevalt , maar dat zullen enkel andere velgjes zijn
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Wel beste kameraden nu het kouder word en de dagen korter worden ( het is te zeggen de dagen blijven altijd even lang he ) maar het word sneller donker , heb besloten aan iets nieuws te beginnen namelijk een VW Corrado van Revell
Nu sorry dat ik het vermeld ,het is niet hun beste veel heel veel flash en rechtsachter zijflank zijn de spleten van de achterklep niet meegegoten dus moest ik ze zelf inkrassen ( scriben )
Na veel opkuis werk en de nodige ongelukjes met het scriben heb ik de body toch in de primer kunnen spuiten , de witte primer filler heb ik wat bijgekleurd met blauw om een betere ondergrond te krijgen want hij komt in hetzelfde blauw als mijne Golf
Nu enkele beelden

IMG_9714.JPGIMG_9715.JPGIMG_9716.JPGIMG_9717.JPGIMG_9718.JPGIMG_9719.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_9713.JPG
    IMG_9713.JPG
    338 KB · Weergaven: 2
De Corrado is in feite een zeldzame VW want ik meen dat elke Corrado op bestelling werd gemaakt; er zou dus geen massa- of serieproductie van gemaakt zijn. Maakt deze wagen dus zeer aantrekkelijk voor verzamelaars.
Vind het persoonlijk niet VW's mooiste ooit maar blijft interessant om volgen. Succes.
 
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat Corrado en Golf onderstel en motor deelden
Veel plezier met dit oudje van Revell Marc 👍🏻

Greetzzzz Modest
 
Ja dat noemen ze een plateau en die zijn dus voor Golf , Jetta , Beetle , Seat , Skoda allemaal hetzelfde
Als je een motorkap opent van een Polo of een Seat is het enige verschil een embleem met het merk
Nu tegenwoordig gaat ieder zijn eigen weg maar dat heeft lang zo geweest zelf de oude Audi A3 was hetzelfde als de Golf van dat jaartal
Nog een aardigheidje op de doos staat " New " maar ik wist dat het een oud kitje wad
grt
Marc
 
Terug
Bovenaan