Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste vrienden hier de laatste beelden van de Golf hij is af geraakt
Beste vrienden hier kan je duidelijk zien dat polijsten geen zin heeft hij is zo glad als glas en eerlijk ik heb er niks aan gedaan zo gespoten en zo blijft het
Marc
Zeer mooi geworden hoor Coachke
Als ik iets mag opmerken, dan zou het de nr-plaat zijn...
De nr-plaat combinatie gebruikt op je model is veel ouder dan de wagen... Deze zou wellicht vervangen zijn bij zo'n moderne wagen denk ik?
Maar das mijn mening hé, doet geen afbreuk aan je werk
Geloof het of niet bij mij 1/1 is dat nog altijd zo ik had het toch geschreven een copy van mijn 1/1 voertuig
Sorry hoor ik heb nog altijd dezelfde nummerplaat vanaf 1973 en mijn Golf is 16 jaar oud nieuw gekocht en toen was er nog geen sprake van die nieuwe platen bij aankoop andere auto
Marc
hoi makkers ondertussen na een badje van remvloeistof om daarna even in de Dasty te hebben gezwommen was de carrosserie zo blank als ........
Even daarna in de zwarte primer filler gezet van Alclad
18/5 verf besteld bij Gravity vandaag 20/5 in de morgen al toegekomen
hoi makkers ondertussen na een badje van remvloeistof om daarna even in de Dasty te hebben gezwommen was de carrosserie zo blank als ........
Even daarna in de zwarte primer filler gezet van Alclad
18/5 verf besteld bij Gravity vandaag 20/5 in de morgen al toegekomen
zeker Erwin een Impreza , een Ford GT 40 in de Gulf kleurtjes vandaar dat oranje een Porschje 1/16 een VW bus 1/16 en nog veel meer
Kan er nog wel even tegen he
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.