Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij auto5 heb ik in het verleden ooit eens een stift gekocht om op het reservewiel (dat achterop hangt) van een 4X4 de letters in te kleuren.
Misschien is dit ook een oplossing.
Ik zou eens proberen de banden te ontvetten met iets petroleum-achtigs. Ik vermoed dat je dan de flanken gewoon kunt afplakken. Je kunten ook de banden verven met matzwarte lak en een donkere grijze wash. Als dat goed gedroogd is kun je dat prima afplakken.
Bedankt voor de tip, ik heb zelf ook nagedacht, en kwam op het idee om het met de verf van citadel te proberen, volgens die eigenaar van die winkel werden daar ook een soort rubber mee geschilderd, dus ik heb een band van een doos met onderdelen gepakt en met blauwe verf van citadel de ring van de band geverft vlug en laten drogen en met de band ingeknepen en de verf bleef zitten, ik heb ook op de band zitten krabben om te kijken of de verf er af gaat maar gaat heel moeilijk dus probleem opgelost hoop ik, ook heb ik de velgen gespoten met beige.
het schilderwerk ziet er niet uit maar was een probeersel, nu de witte verf op de banden van de karmann.
Ben benieuwd Bart.....ik bedenk mij nog iets van "vroeggah" : die banden waren niet echt wit ( dat zag je bij de Amerikanen), maar meer een beetje gebroken wit.
Het wit op de banden is niet gelukt, krapte het er zo af dus ik laat de banden zo, de karmann is zover klaar, of ik een imperiel op ga zetten doe ik op een later moment, momenteel te veel aan mijn hoofd ( te veel zieken in de familie ), hier onder ziet u de eindfoto's, ik hoop dat u er tevreden mee bent, zondag gaat de karmann mee na de beurs modelforce 13.
Iedereen bedankt voor de hulp bij dit project, heb heel veel geleerd van dit project en zeker van andere bouwers, mijn dank daar voor. Er zullen wel fouten in zitten maar ik ben nog geen meesterbouwer maar mischien komt dat nog, ik zelf ben tevreden.
heb hier ergen een artikel liggen waar ze een vloeiende lijn op het wiel volgen door er eerst een druppel thinner op te zetten en deze dan te volgen met verf
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.