Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb het met de borstel geprobeerd, maar je blijft er 'vegen' inzien. Woensdag of donderdag de airbrush bovenhalen en samen met de rest van de body spuiten
Vandaag nog eens de goesting gevonden om de onderdelen van de T3 opnieuw te spuiten, de goesting was rap over wegens problemen met de airbrush set
Uiteindelijk is de body toch blauw geraakt en kan ik deze morgen afwerken
na veel gevloek en gesmijt met het model is hij dan toch "klaar"
totaal niet tevreden over het resultaat. Pasvorm trekt op niks, spuitwerk lukte niet op de body.....
In elkaar gestoken en zo in een hoekje gezet, ver weg uit mijn zicht. Zelfs de spiegels er niet opgelijmd, die gaan in de onderdelendoos voor een ander project
Ik ben blij dat ik er vanaf ben, van het begin tot het einde aan gesukkeld en gevloekt
Op naar de volgende modellen en de schuurvondst-diorama
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.