Marc, deze kevers waren ombouwsels tegen het einde of kort na de oorlog om reden dat men bijna geen andere nuttige chassis meer voorhanden had voor transport van goederen.
Om die reden zou ik de woestijn kleuren zoals bijv. Tamiya XF-59 Desert Yellow, weglaten.
Indien dit een "normale" bouw was waarbij je met kleuren kan spelen dan bestaat er een Vallejo Model Air set waarbij men in volgende volgorde de kleuren aanbrengt:
70604 Dunkelgelb RAL7028 als primer
71025 Dark Yellow als algemene kleur
71028 Sand Yellow
71027 Light Brown
71075 Sand (Ivory)
In geval van deze bouw zou ik dus opteren voor 71025 Dark Yellow of 71028 Sand Yellow.
Het kleurverschil is echt miniem, het Dark Yellow is een iets groeniger geel als ik dat zo mag uitdrukken.
Hoop dat dit kan helpen.
Om die reden zou ik de woestijn kleuren zoals bijv. Tamiya XF-59 Desert Yellow, weglaten.
Indien dit een "normale" bouw was waarbij je met kleuren kan spelen dan bestaat er een Vallejo Model Air set waarbij men in volgende volgorde de kleuren aanbrengt:
70604 Dunkelgelb RAL7028 als primer
71025 Dark Yellow als algemene kleur
71028 Sand Yellow
71027 Light Brown
71075 Sand (Ivory)
In geval van deze bouw zou ik dus opteren voor 71025 Dark Yellow of 71028 Sand Yellow.
Het kleurverschil is echt miniem, het Dark Yellow is een iets groeniger geel als ik dat zo mag uitdrukken.
Hoop dat dit kan helpen.