Dat heb je snel gedaan Alain, en wederom een knap eindresultaat.
oordeel zelf en tips blijven welkom om dat op een volgend model te gebruiken.
Eigenlijk is de enige tip die ik zo 1, 2, 3 heb om tijdens de hele bouw te focussen op het uitlijnen van de 3 (!) vleugelparen met elkaar en met het kielvlak en het stabilo. Nu staat het stabilo
ietsjes schuin ten opzichte van de vleugels. Heel misschien kun je dit nog een beetje recht buigen, maar misschien kun je dat beter niet riskeren.
Afgezien van dit detailpunt, dat voor mij geen afbreuk doet aan het geheel, is het een erg mooi model geworden en moet ik zeggen dat je als modelbouwer het afgelopen jaar flink vooruit bent gegaan. Een jaar geleden had je een lastig model als dit waarschijnlijk niet binnen een paar weken afgekregen, of schat ik dat verkeerd in?
Ik zie zelfs een pilootje zitten, wat natuurlijk in het diorama mooi zal gaan passen. De vleugels zijn ten opzichte van elkaar (zes delen...
) goed uitgelijnd en het model is superstrak gespoten. De verwering is, zoals je zelf al voorzichtigjes aangeeft, gewoonweg realistisch. Niet té, maar wel aanwezig.
Er zijn in deze weekendbouw, als ik het zo eens bekijk, alleen maar mooie modellen gebouwd en dit is ook weer zo'n goed gelukt exemplaar. Je mag er trots op zijn dat je dit binnen zo'n beperkte tijd hebt weten af te bouwen, zeker gelet op de decalperikelen. Goed werk, dat hopelijk bijdraagt aan je zelfvertrouwen ten behoeve van andere bouwprojecten!