Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prachtig werk wat je laat zien
Ron probeer eens de stenen te krassen met een scherpe pin in de plaats van een mes zo voorkom je uit mijn ervaring de karteltjes in de voeg.
Ik was benieuwd wie het eerste zal reageren over het raam . Maar dat word nu aangepakt en kan tussendoor nog een enkel dingetje aanpakken van wat nu al gebeurd is en waar ik niet echt tevreden over ben.
vind unieke dingen eigenlijk altijd bijzonder mooi, het uitproberen, dingen aanpassen, grenzen verleggen, nieuwe technieken proberen.
Alles onder een simpele titel "Weer een andere deur"
vind het nu al bijzonder geslaagd.
Bedankt Jan en inderdaad dingen uitproberen en dan maar hopen dat het goed uitpakt is altijd leuk
Vandaag even bezig gehouden met glaswerk. Eerst had ik diversen testjes gedaan met verschillende soorten vernis en verf om een egaal mogelijk resultaat te verkrijgen maar kwam niet echt iets uit wat ik goed vond, heb de beste combinatie genomen dat was auto air transparent base en als kleur Polycolor acryl. Er zitten vijf kleuren rood in verwerkt en helaas weinig van terug te zien dus nu bedenken of ik opnoeuw zal starten. Ik zal morgen als ik tijd en zin heb het resterende glas groen spuiten misschien dat alles beter uit uit komt :/
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.